Page 34

telen&trends magazine

“Marqt met q heeft (h)eerlijk vers uit de kas!” Quirijn Bolle heeft een missie. De oprichter van de biologische winkelketen Marqt wil dat mensen lekker, eerlijk en vooral gezond eten. Een gesprek met iemand die passie heeft voor vers uit de kas en van het land, maar ook Nederland naar verduurzaming wil leiden. ‘Kwaliteit boven kwantiteit’. Na een gesprek met Bolle kijk je heel anders aan tegen worden verbouwd, waar de vis een dag eerder is blauw, geel en rood. Blauw, geel en rood? Bolle spreekt bij gevangen, waar de bakker in de zaak staat te bakken Albert Heijn consequent over blauw, bij Jumbo is het geel en de rest van de producten niet bol staat van de en de rest is rood. Inmiddels delen geel en blauw de lakens toevoegingen. “Onze tomatenketchup van Delicious is uit en is het aanbod een soort eenheidsworst geworden beter dan die van Heinz. We worden door marketeers meent Bolle. Deze ontwikkeling was voor hem dan ook de opgevoed dat de pindakaas van Calvé komt, maar er is aanleiding een ‘nieuwe’ supermarkt te beginnen. Eentje echt veel meer. Wat dacht je van Meridian pindakaas? waar groenten, aardappelen en fruit in de regio biologisch Geen toevoegingen.” 34 telen&trends


telen&trends magazine
To see the actual publication please follow the link above